|
Post by Mat on Nov 26, 2018 19:52:15 GMT -5
HEADER COMING SOON
|
|
|
Post by The Grimster on Dec 4, 2018 7:34:21 GMT -5
J'ai des mots de choix pour le nouveau propriétaire, quel qu'il soit. Vous ne m'avez pas encore mis sur la carte de AXW 75. Vous avez un match féminin, mais la Déesse parmi les femmes, elle-même (moi), n'est pas dans le match. Cela en dit long sur ce que vous ressentez. Je suis une menace pour votre division féminine. Tu le sais. Je sais cela. Ces fans le savent. Je sais que cela ressemble à un de ces discours cassés, ou quelle que soit la façon dont vous le dites, mais je suis la meilleure chose que cette division ait jamais faite jusqu'à présent, la meilleure chose qu'elle ait jamais eue et la meilleure chose qui soit. Parce que je suis le docteur d'agonie. Et les ordonnances que je prescris sont punition, mort, sang et violence.
TRANSLATION:
"I have choice words for the new owner, whoever he may be. You haven't yet put me on the card of AXW 75. You have a women's match, but the Goddess among women, herself (me), is not in the match. This speaks volumes to me about how you feel. I'm a threat to your women's division. You know it. I know it. These fans know it. I know that sounds like one of those broken record sayings, or however you Americans say it, but I am the best goddamn thing this division has so far, the best thing it's ever had and the best thing it's ever GOING to have. Because I am The Doctor Of Agony. And the prescriptions I prescribe are punishment, death, blood and violence."
Translated by Social X
|
|
|
Post by The Grimster on Dec 24, 2018 13:16:48 GMT -5
Eh bien, bien, il semble que le nouveau propriétaire reconnaisse vraiment le talent quand il le voit. Je suis entré dans le match avec Reina Borne et November Reigns. Écoutez, mesdames. Je ne suis pas là pour jouer. Je suis ici pour détruire. Et venez AXW 75, vous serez tous les deux détruits d’une manière atroce et atroce. Quand je vous batte tous les deux, le nouveau propriétaire pourrait aussi bien me donner le titre féminin! Pourquoi? Le champion actuel n'est même pas là ces jours-ci. Bien sûr, finalement, peu importe ce que vous faites. Je serai la championne féminine à la fin.
TRANSLATION:
"Well, well, well... it appears that the new owner really does recognize talent when he sees it. I've been entered into the match with Reina Borne and November Reigns. Listen up, ladies. I'm not here to play. I'm here to destroy. And come AXW 75, you will both be destroyed in a gruesome and agonizing fashion. When I beat you both, the new owner might as well just give me the Women's title! Why? The current champion isn't even around, these days. Of course, ultimately it doesn't matter what you do. I will be the Women's champion at the end of it all."
Translated by Social X
|
|